Consulent bedrijfsdienstverlening (voor de doelgroep statushouders)

28 - 32 uur per week | Nijmegen

Als consulent bedrijfsdienstverlening bij WerkBedrijf Rijk van Nijmegen onderhoud jij het contact met de ondernemers waarmee we samenwerken. Je bent een krachtige gesprekspartner en denkt mee over hoe hun vraagstukken om te buigen zijn naar werk voor onze kandidaten (zo noemen wij onze werkzoekenden). Jij kent als geen ander de kansen die de arbeidsmarkt te bieden heeft.

Zo werkt 't als consulent bedrijfsdienstverlening (voor de doelgroep statushouders)

  • Je zorgt voor de match tussen ondernemers en werkzoekende statushouders.
  • Je verdient maximaal € 4752,- bruto per maand (bij 36 uur).
  • Je werkt in een divers team met 25 bevlogen collega’s.
  • Je krijgt alle ruimte om jezelf te blijven ontwikkelen.
  • Je hebt de mogelijkheid om deels thuis te werken.
  • Je krijgt ruim 17% individueel keuzebudget.

Wat ga je doen?

Jouw caseload met kandidaten vanuit de Participatiewet bestaat voornamelijk uit statushouders.
Het vinden van de perfecte match tussen ondernemer en kandidaat staat in jouw werk altijd voorop. Je weet wat er speelt bij de kandidaten die tot jouw caseload behoren. En je bent op de hoogte van wat zij nodig hebben om aan het werk te kunnen. Hierdoor kun je snel schakelen bij vragen vanuit de werkgever en lukt het jou om de best passende kandidaat voor te stellen.

Bij de match tussen werkgever en werknemer, stopt jouw werk niet. Je blijft betrokken bij de kandidaat en zorgt voor passende nazorg. Daarnaast ben je een onmisbare kracht bij het organiseren van workshops, bijeenkomsten en banenmarkten.

Wat bieden we jou?

Jezelf blijven ontwikkelen is bij ons vanzelfsprekend. Er is binnen onze organisatie bewust ruimte voor ontwikkeling, opleiding en deskundigheidsbevordering. Hybride werken behoort ook tot de mogelijkheden.
Daarnaast bieden we een aantrekkelijk pakket aan arbeidsvoorwaarden aan:

  • Een salaris van maximaal € 4752,- bruto per maand bij een 36-urige werkweek (schaal 9);
  • Individueel Keuzebudget (IKB). Het IKB is een vast percentage van ruim 17% dat je maandelijks opbouwt en onder andere in kunt zetten voor extra salaris, extra vakantie-uren of het volgen van een opleiding;
  • woon je verder dan 10 kilometer van standplaats Nijmegen, dan kom je in aanmerking voor een reiskostenvergoeding;
  • een thuiswerkvergoeding voor de dagen dat je thuis werkt;
  • een pensioenregeling bij het ABP;
  • een jaarcontract via Driessen met mogelijkheid tot verlenging.

Wie zoeken wij?

Je bent op de hoogte van de achtergrond van onze kandidaten en hebt als doel hen weer mee te laten doen op de arbeidsmarkt. Het vinden van de ideale match tussen werkgever en werkzoekende zie jij als een uitdaging die je met beide handen aan wil pakken. Je weet wat er speelt bij werkgevers.

Je bent administratief en communicatief sterk en gaat geen gesprek uit de weg. Jarenlange ervaring is niet noodzakelijk, we zoeken vooral iemand die zich kan vinden in onze visie en zin heeft om de handen uit de mouwen te steken.

We vinden het fijn als je beschikt over:

  • hbo werk- en denkniveau;
  • Vaardigheden op het gebied van adviseren en relatiebeheer;
  • Kennis van de doelgroep statushouders, de regionale arbeidsmarkt, opleidingsmogelijkheden en de sociale kaart van de regio; 
  • Enige ervaring op het gebied van arbeidsbemiddeling of vanuit de uitzendbranche;
  • Commerciële vaardigheden.

We willen dat jij jezelf kan zijn bij ons. We vinden het belangrijk om verschillende leeftijden, kwaliteiten en achtergronden in onze teams hebben. Met verschillende perspectieven kunnen we ons werk beter doen. Voldoe jij niet volledig aan het lijstje hiernaast, maar herken jij jezelf in de eigenschappen en vaardigheden die genoemd zijn in de vacature? Voel je dan welkom om te solliciteren.

Waarom ‘t Werkt bij WerkBedrijf

Als consulent bedrijfsdienstverlening draag je bij aan een inclusieve arbeidsmarkt.
We hebben oog voor jouw talenten, wensen en ontwikkeling.
Samenwerken staat voorop. Met je collega’s, ondernemers en partners in de regio.
Resultaat behalen en maatschappelijke impact gaan bij ons hand in hand.
Bij ons kun je jezelf zijn. Zo komt jouw talent echt tot zijn recht.
Natuurlijk zorgen we voor prima arbeidsvoorwaarden.

Hannie over werken bij WerkBedrijf

Als consulent bedrijfsverlening is geen dag hetzelfde. Naast de grote diversiteit in mijn dagelijkse werkzaamheden krijg ik ook de ruimte om verschillende projecten en neventaken op te pakken. Zo blijf ik me ontwikkelen en kan ik echt de diepgang opzoeken.

Hannie de Jong
Consulent Bedrijfsdienstverlening

In 5 stappen naar jouw nieuwe baan bij WerkBedrijf

1. Sollicitatie
••
2. Uitnodiging
••
3. Gesprekken
••
4. Contract
••
5. Welkom

Is dit jouw droombaan?

Deel dan je cv en motivatie uiterlijk donderdag 20 juni via de button hieronder. Wanneer wij enthousiast worden van jouw cv en motivatiebrief word je uitgenodigd voor een kennismakingsgesprek. Deze gesprekken vinden plaats op woensdagochtend 26 juni. Het uitwerken van een praktijkgerichte casus kan onderdeel uitmaken van het selectieproces.

De vacature staat intern en extern tegelijkertijd open.

Bij indiensttreding vragen we om een recent afgegeven verklaring omtrent gedrag (VOG).

De gemeente Nijmegen verzorgt voor ons de administratieve ondersteuning van de werving. Daarom ziet het sollicitatieformulier er wat anders uit.

Heb je vragen over werken bij WerkBedrijf?

Bel, mail of app Brenda met al je vragen. Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Brenda van Zuidam
Teammanager
b.van.zuidam@wbrn.nl
06 - 500 903 46

Meer weten over werken bij WerkBedrijf?