Consulent bedrijfsdienstverlening (aandachtsgebied beschut werk)
Consulent bedrijfsdienstverlening (aandachtsgebied beschut werk)
Zo werkt 't als consulent bedrijfsdienstverlening (aandachtsgebied beschut werk)
- Je zorgt voor de match tussen ondernemer en kandidaat.
- Je verdient maximaal € 4811,- bruto per maand (bij 36 uur).
- Je werkt in een divers team met 25 bevlogen collega’s.
- Je krijgt alle ruimte om jezelf te blijven ontwikkelen.
- Je hebt de mogelijkheid om deels thuis te werken.
- Je krijgt ruim 17% individueel keuzebudget.
Wat ga je doen?
Jij bent verantwoordelijk voor het begeleiden en ondersteunen van onze kandidaten met een indicatie beschut werk. Dit houdt in dat je samenwerkt met externe instanties, zoals VSO-scholen, om te zorgen dat mensen die gebaat zijn bij een indicatie beschut werk, deze ook aan kunnen vragen. Daarnaast onderhoud je contacten met werkgevers om geschikte werkplekken te vinden en kandidaten daar te plaatsen.
Je houdt de voortgang van de kandidaten in de gaten en evalueert hun ontwikkeling. Je bent het aanspreekpunt voor zowel de kandidaten, werkgever als de betrokken instanties en zorgt voor een goede afstemming en samenwerking tussen alle partijen.
Wat bieden we jou?
Jezelf blijven ontwikkelen is bij ons vanzelfsprekend. Er is binnen onze organisatie bewust ruimte voor ontwikkeling, opleiding en deskundigheidsbevordering. Hybride werken behoort ook tot de mogelijkheden.
Daarnaast bieden we een aantrekkelijk pakket aan arbeidsvoorwaarden aan:
- Een salaris van max. € 4811,- bruto per maand bij een 36-urige werkweek (schaal 9);
- Individueel Keuzebudget (IKB). Het IKB is een vast percentage van ruim 17% dat je maandelijks opbouwt en onder andere in kunt zetten voor extra salaris, extra vakantie-uren of het volgen van een opleiding;
- woon je verder dan 10 kilometer van standplaats Nijmegen, dan kom je in aanmerking voor een reiskostenvergoeding;
- een thuiswerkvergoeding voor de dagen dat je thuis werkt;
- een pensioenregeling bij het ABP;
- een jaarcontract via Driessen.
Wie zoeken wij?
Je denkt als overtuigende gesprekspartner met werkgevers mee om hun vraagstukken om te buigen naar vacatures voor onze kandidaten. Jij kent als geen ander de kansen die er in de arbeidsmarkt liggen.
Tijdens de verschillende trajecten leg je alle stappen die je neemt vast in ons systeem. Ook deze administratieve verslaglegging is een belangrijk onderdeel van je werk. Dit vraagt van jou dat je accuraat, secuur en procesmatig kunt werken.
We vinden het fijn als je beschikt over:
- HBO werk- en denkniveau;
- Kennis van de doelgroep, de regionale arbeidsmarkt, opleidingsmogelijkheden en de sociale kaart van de regio;
- Ervaring in het werken met jongeren is een pré;
- Vaardigheden op het gebied van adviseren en relatiebeheer;
- Ervaring op het gebied van arbeidsbemiddeling;
- Commercieel vermogen, kansen benutten en vertalen naar mogelijkheden voor onze kandidaten.
Wij vragen van iedere nieuwe collega een recent afgegeven verklaring omtrent gedrag (VOG).
We willen dat jij jezelf kan zijn bij ons. We vinden het belangrijk om verschillende leeftijden, kwaliteiten en achtergronden in onze teams hebben. Met verschillende perspectieven kunnen we ons werk beter doen. Voldoe jij niet volledig aan het lijstje hiernaast, maar herken jij jezelf in de eigenschappen en vaardigheden die genoemd zijn in de vacature? Voel je dan welkom om te solliciteren.