Consulent bedrijfsdienstverlening Op Weg Naar Werk

32 - 36 uur per week | Nijmegen

Als consulent bedrijfsdienstverlening Op Weg Naar Werk onderhoud jij het contact met de aanbieders waarmee we samenwerken. Daarnaast heb je gesprekken met de kandidaten (zo noemen wij werkzoekenden) om hun begeleidingsbehoeften te onderzoeken.

Zo werkt 't als consulent bedrijfsdienstverlening op weg naar werk

  • Je zorgt voor de match tussen ondernemer en kandidaat.
  • Je verdient maximaal € 4752,- bruto per maand (bij 36 uur).
  • Je werkt in een divers team met 25 bevlogen collega’s.
  • Je krijgt alle ruimte om jezelf te blijven ontwikkelen.
  • Je hebt de mogelijkheid om deels thuis te werken.
  • Je krijgt ruim 17% individueel keuzebudget.

Wat ga je doen?

Op Weg naar Werk is een voorziening in het kader van de Wet maatschappelijke ondersteuning (WMO). Voor deze voorziening zijn mensen aan het werk onder begeleiding. Het doel van de voorziening is toeleiding naar betaald werk, maar het kan ook bij dagbesteding blijven.

Je weet wat er speelt bij kandidaten die tot jouw caseload behoren. Je beoordeelt aanmeldingen en je onderzoekt de begeleidingsbehoefte. Samen met de kandidaat oriënteer je je op werk en stel je de ontwikkeldoelen vast. Je bezoekt samen met je kandidaat werkplekken om een match tot stand te brengen.

Na de match tussen aanbieder en kandidaat, stopt jouw werk niet. Je blijft betrokken bij de kandidaat en zorgt voor passende nazorg, zoals het doorplaatsen van kandidaten die toe zijn aan betaalde arbeid. Daarnaast ben je een onmisbare kracht bij het organiseren van bijvoorbeeld workshops en bijeenkomsten.

Wat bieden we jou?

Jezelf blijven ontwikkelen is bij ons vanzelfsprekend. Er is binnen onze organisatie bewust ruimte voor ontwikkeling, opleiding en deskundigheidsbevordering. Hybride werken behoort ook tot de mogelijkheden.
Daarnaast bieden we een aantrekkelijk pakket aan arbeidsvoorwaarden aan:

  • Een salaris van maximaal € 4752,- bruto per maand bij een 36-urige werkweek (schaal 9);
  • Individueel Keuzebudget (IKB). Het IKB is een vast percentage van ruim 17% dat je maandelijks opbouwt en onder andere in kunt zetten voor extra salaris, extra vakantie-uren of het volgen van een opleiding;
  • woon je verder dan 10 kilometer van standplaats Nijmegen, dan kom je in aanmerking voor een reiskostenvergoeding;
  • een thuiswerkvergoeding voor de dagen dat je thuis werkt;
  • een pensioenregeling bij het ABP;
  • een jaarcontract via Driessen met mogelijkheid tot verlenging.

Wie zoeken wij?

Je bent op de hoogte van de achtergrond van onze kandidaten en hebt als doel hen weer mee te laten doen op de arbeidsmarkt. Het vinden van de ideale match tussen werkgever en werkzoekende zie jij als een uitdaging die je met beide handen aan wil pakken. Je weet wat er speelt in de arbeidsmarkt.

Je bent administratief en communicatief sterk en gaat geen gesprek uit de weg. Jarenlange ervaring is niet noodzakelijk, we zoeken vooral iemand die zich kan vinden in onze visie en zin heeft om de handen uit de mouwen te steken.

We vinden het fijn als je beschikt over:

  • hbo werk- en denkniveau;
  • Vaardigheden op het gebied van adviseren en relatiebeheer;
  • Kennis van de regionale arbeidsmarkt, opleidingsmogelijkheden en de sociale kaart van de regio; 
  • Enige ervaring op het gebied van arbeidsbemiddeling of vanuit de uitzendbranche;
  • Commerciële vaardigheden.

We willen dat jij jezelf kan zijn bij ons. We vinden het belangrijk om verschillende leeftijden, kwaliteiten en achtergronden in onze teams hebben. Met verschillende perspectieven kunnen we ons werk beter doen. Voldoe jij niet volledig aan het lijstje hiernaast, maar herken jij jezelf in de eigenschappen en vaardigheden die genoemd zijn in de vacature? Voel je dan welkom om te solliciteren.

Waarom ‘t Werkt bij WerkBedrijf

Als consulent bedrijfsdienstverlening draag je bij aan een inclusieve arbeidsmarkt.
We hebben oog voor jouw talenten, wensen en ontwikkeling.
Samenwerken staat voorop. Met je collega’s, ondernemers en partners in de regio.
Resultaat behalen en maatschappelijke impact gaan bij ons hand in hand.
Bij ons kun je jezelf zijn. Zo komt jouw talent echt tot zijn recht.
Natuurlijk zorgen we voor prima arbeidsvoorwaarden.

Hannie over werken bij WerkBedrijf

Als consulent bedrijfsverlening is geen dag hetzelfde. Naast de grote diversiteit in mijn dagelijkse werkzaamheden krijg ik ook de ruimte om verschillende projecten en neventaken op te pakken. Zo blijf ik me ontwikkelen en kan ik echt de diepgang opzoeken.

Hannie de Jong
Consulent Bedrijfsdienstverlening

In 5 stappen naar jouw nieuwe baan bij WerkBedrijf

1. Sollicitatie
••
2. Uitnodiging
••
3. Gesprekken
••
4. Contract
••
5. Welkom

Is dit jouw droombaan?

Deel dan je cv en motivatie uiterlijk woensdag 21 februari 2024 met ons. Het uitwerken van een praktijkgerichte casus kan onderdeel uitmaken van het selectieproces.

De sollicitatiegesprekken vinden plaats op maandagmiddag 26 februari. De vacature staat intern en extern tegelijkertijd open.

Bij indiensttreding vragen we om een recent afgegeven verklaring omtrent gedrag (VOG).

De gemeente Nijmegen verzorgt voor ons de administratieve ondersteuning van de werving. Daarom ziet het sollicitatieformulier er wat anders uit.

Heb je vragen over werken bij WerkBedrijf?

Bel, mail of app Ramonda met al je vragen. Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Ramonda Buil
Teammanager
r.buil@wbrn.nl
06 11 62 28 30

> Liever eerst een kopje koffie drinken samen? Meld je hier aan.

Meer weten over werken bij WerkBedrijf?