Consulent bedrijfsdienstverlening (aandachtsgebied indicatie beschut werk)

32 - 36 uur per week | Nijmegen

Als consulent bedrijfsdienstverlening bij WerkBedrijf Rijk van Nijmegen begeleid en ondersteun je kandidaten (zo noemen wij onze werkzoekenden) met een indicatie beschut werk richting passend en duurzaam werk. Je werkt samen externe instanties zoals VSO-scholen. Zo zorg je ervoor dat mensen die gebaat zijn bij een indicatie beschut werk deze ook aan kunnen vragen. Je schakelt in je werk met trajectbegeleiders en IPS-coaches. Je onderhoudt het contact met de ondernemers waarmee we samenwerken en denkt mee over hoe hun vraagstukken om te buigen naar werk voor onze kandidaten.

Zo werkt 't als consulent bedrijfsdienstverlening (aandachtsgebied indicatie beschut werk)

  • Je zorgt voor de match tussen ondernemers en werkzoekende statushouders.
  • Je verdient maximaal € 4908,- bruto per maand (bij 36 uur).
  • Je werkt in een divers team met 25 bevlogen collega’s.
  • Je krijgt alle ruimte om jezelf te blijven ontwikkelen.
  • Je hebt de mogelijkheid om deels thuis te werken.
  • Je krijgt ruim 17% individueel keuzebudget.

Wat ga je doen?

Je bouwt je eigen caseload op. Tijdens gesprekken verken en onderzoek je samen met de kandidaat of en welke indicatie passend is en hoe deze vorm te geven. Je houdt de voortgang van de kandidaten in de gaten en evalueert hun ontwikkeling. Je bent verantwoordelijk voor de hele begeleiding en hebt daarbij een actieve rol tijdens de gesprekken met de werkgever. Je bent het aanspreekpunt voor zowel de kandidaten, werkgever als de betrokken instanties en zorgt voor een goede afstemming en samenwerking tussen alle partijen. Daarnaast verzorg je de HRM-taken voor kandidaten die via detachering aan het werk zijn.

Wat bieden we jou?

Jezelf blijven ontwikkelen is bij ons vanzelfsprekend. Er is binnen onze organisatie bewust ruimte voor ontwikkeling, opleiding en deskundigheidsbevordering. Met onze eigen WerkAcademie bieden we jou, naast een uitgebreid inwerkprogramma, veel mogelijkheden om je ontwikkeling als professional bij te houden en zelf te regisseren.

  • Een salaris van minimaal €3426,- en maximaal € 4908,- bruto per maand bij een 36-urige werkweek (schaal 9).
  • Individueel Keuzebudget (IKB). Het IKB is een vast percentage van ruim 17% dat je maandelijks opbouwt en onder andere in kunt zetten voor extra salaris, extra vakantie-uren of het volgen van een opleiding.
  • Woon je verder dan 10 kilometer van standplaats Nijmegen, dan kom je in aanmerking voor een reiskostenvergoeding.
  • De mogelijkheid om hybride te werken en een thuiswerkvergoeding voor de dagen dat je thuis werkt.
  • Een pensioenregeling bij het ABP.
  • Een jaarcontract via Driessen.

Wie zoeken wij?

Een proactieve en gedreven consulent die het verschil wil maken voor mensen die dat nodig hebben. Je denkt als overtuigende gesprekspartner met werkgevers mee om hun vraagstukken om te buigen naar vacatures voor onze kandidaten. Jij kent als geen ander de kansen die er in de arbeidsmarkt liggen.

In de gesprekken met de kandidaat vind je aansluiting. Je voelt aan wat iemand nodig heeft, stelt de juiste vragen en je brengt helder over wat er mogelijk is. Je hebt oog voor de mens achter de kandidaat: wat speelt er en waar ligt de behoefte. Je weet te motiveren zonder te duwen, en je activeert zonder te trekken.

Tijdens de verschillende trajecten leg je alle stappen die je neemt vast in ons systeem. Ook deze administratieve verslaglegging is een belangrijk onderdeel van je werk. Dit vraagt van jou dat je accuraat, secuur en procesmatig kunt werken.

Verder heb je:

  • Hbo werk- en denkniveau.
  • Kennis van de doelgroep, de regionale arbeidsmarkt, opleidingsmogelijkheden en de sociale kaart van de regio.
  • Vaardigheden op het gebied van adviseren en relatiebeheer.
  • Ervaring op het gebied van arbeidsbemiddeling is een pre.
  • Commercieel vermogen, kansen benutten en vertalen naar mogelijkheden voor onze kandidaten.

We willen dat jij jezelf kan zijn bij ons. Met verschillende perspectieven kunnen we ons werk beter doen. Voldoe jij niet volledig aan het lijstje hiernaast, maar herken jij jezelf in de eigenschappen en vaardigheden die genoemd zijn in de vacature? Voel je dan welkom om te solliciteren.

Waarom ‘t Werkt bij WerkBedrijf

Als consulent bedrijfsdienstverlening draag je bij aan een inclusieve arbeidsmarkt.
We hebben oog voor jouw talenten, wensen en ontwikkeling.
Samenwerken staat voorop. Met je collega’s, ondernemers en partners in de regio.
Resultaat behalen en maatschappelijke impact gaan bij ons hand in hand.
Bij ons kun je jezelf zijn. Zo komt jouw talent echt tot zijn recht.
Natuurlijk zorgen we voor prima arbeidsvoorwaarden.

Hannie over werken bij WerkBedrijf

Als consulent bedrijfsverlening is geen dag hetzelfde. Naast de grote diversiteit in mijn dagelijkse werkzaamheden krijg ik ook de ruimte om verschillende projecten en neventaken op te pakken. Zo blijf ik me ontwikkelen en kan ik echt de diepgang opzoeken.

Hannie de Jong
Consulent Bedrijfsdienstverlening

In 5 stappen naar jouw nieuwe baan bij WerkBedrijf

1. Sollicitatie
••
2. Uitnodiging
••
3. Gesprekken
••
4. Contract
••
5. Welkom

Is dit jouw droombaan?

Deel dan je cv en motivatie uiterlijk zondag 6 juli 2025 via de button hieronder. Wanneer wij enthousiast worden van jouw cv en motivatiebrief word je uitgenodigd voor een kennismakingsgesprek. Deze gesprekken vinden plaats op vrijdag 11 juli.

De vacature staat intern en extern tegelijkertijd open.

Bij indiensttreding vragen we om een recent afgegeven verklaring omtrent gedrag (VOG).

De gemeente Nijmegen verzorgt voor ons de administratieve ondersteuning van de werving. Daarom ziet het sollicitatieformulier er wat anders uit.

Heb je vragen over werken bij WerkBedrijf?

Bel, mail of app Marieke met al je vragen. Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Marieke Hermsen
Recruiter
m.hermsen@wbrn.nl
06-52903475

> Liever eerst een kopje koffie drinken samen? Meld je hier aan.

Meer weten over werken bij WerkBedrijf?