WerkBedrijf streeft naar een optimale dienstverlening. Bent u toch niet tevreden? Bijvoorbeeld omdat u verkeerde informatie heeft gekregen of omdat uw verzoek onjuist is afgehandeld. Of bent u niet correct behandeld door een medewerker van WerkBedrijf? Dan horen wij dit graag. We willen uw klacht op een goede manier afhandelen. En oplossen als dat kan.

U kunt uw klacht indienen via deze pagina.

Daarnaast is het mogelijk om uw klacht telefonisch of schriftelijk in te dienen.
U kunt telefonisch contact opnemen met onze klachtencoördinator via 024-7517500.

U kunt een brief sturen naar:
WerkBedrijf Rijk van Nijmegen t.a.v. de klachtencoördinator
Postbus 38165, 6503 AD Nijmegen

Hoe gaan wij om met uw klacht
U krijgt binnen 2 weken na ontvangst van de klacht bericht van ons.
De klachtencoördinator bekijkt uw klacht en probeert samen met u tot een oplossing te komen.
Bent u daarna nog niet tevreden? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Regionale Ombudsman.

Hier vindt u het klachtenreglement.