Consulent bedrijfsdienstverlening (aandachtsgebied beschut werk)

32 - 36 uur per week | Nijmegen

Uitgaan van wat mensen wél kunnen en dit omzetten naar mogelijkheden. Als consulent bedrijfsdienstverlening begeleid je mensen met een indicatie beschut werk naar een plek waar ze kunnen meedoen en zich kunnen ontwikkelen. Dat doe je samen met werkgevers, scholen en collega’s. Vanwege uitbreiding zijn we op zoek naar een nieuwe collega.

Zo werkt 't als consulent bedrijfsdienstverlening (aandachtsgebied beschut werk)

  • Je zorgt voor de match tussen ondernemers en werkzoekenden met een indicatie beschut werk.
  • Je verdient maximaal € 4998,- bruto per maand (bij 36 uur).
  • Je werkt in een divers team met 25 bevlogen collega’s.
  • Je krijgt alle ruimte om jezelf te blijven ontwikkelen.
  • Je hebt de mogelijkheid om deels thuis te werken.
  • Je krijgt ruim 17% individueel keuzebudget.

Wat ga je doen?

Als consulent bedrijfsdienstverlening bij WerkBedrijf Rijk van Nijmegen begeleid en ondersteun je kandidaten (zo noemen wij onze werkzoekenden) met een indicatie beschut werk naar werk die echt bij hen past. Beschut werk is bedoeld voor mensen die extra begeleiding of aanpassingen nodig hebben om te kunnen werken. Jij zorgt dat zij een plek vinden waar ze zich prettig voelen en hun talent in kunnen zetten.

Je kijkt wat iemand nodig heeft om goed te kunnen werken en wat een werkgever nodig heeft om dat mogelijk te maken. Je hebt veel contact met ondernemers: je kent hun praktijk, denkt mee over hun vraagstukken en zoekt naar kansen om daar werk voor onze kandidaten van te maken. Daarnaast werk je samen met externe partners, zoals VSO-scholen, trajectbegeleiders en IPS-coaches, zodat mensen die extra begeleiding nodig hebben de juiste ondersteuning en indicatie kunnen krijgen.

Je bouwt je eigen caseload op en voert gesprekken met kandidaten. Je houdt hun ontwikkeling goed in de gaten, begeleidt hen richting duurzaam werk en hebt regelmatig contact met werkgevers en andere betrokkenen. Jij bent het vaste aanspreekpunt en zorgt dat de samenwerking soepel loopt. Ook regel je de HR-zaken voor kandidaten die via detachering aan het werk zijn.

Wat bieden we jou?

Jezelf blijven ontwikkelen is bij ons vanzelfsprekend. Er is binnen onze organisatie bewust ruimte voor ontwikkeling, opleiding en deskundigheidsbevordering. Met onze eigen WerkAcademie bieden we jou, naast een uitgebreid inwerkprogramma, veel mogelijkheden om je ontwikkeling als professional bij te houden en zelf te regisseren.

  • Een salaris van minimaal €3489,- en maximaal € 4998,- bruto per maand bij een 36-urige werkweek (schaal 9).
  • Individueel Keuzebudget (IKB). Het IKB is een vast percentage van ruim 17% dat je maandelijks opbouwt en onder andere in kunt zetten voor extra salaris, extra vakantie-uren of het volgen van een opleiding.
  • Woon je verder dan 10 kilometer van standplaats Nijmegen? Dan kom je in aanmerking voor een reiskostenvergoeding.
  • De mogelijkheid om hybride te werken en een thuiswerkvergoeding voor de dagen dat je thuis werkt.
  • Een goede pensioenregeling bij ABP, die je financiële zekerheid biedt voor nu en in de toekomst.
  • Een jaarcontract via Driessen.

Wie zoeken wij?

Jij bent een proactieve en gedreven consulent die het verschil wil maken voor mensen die dat nodig hebben. Je denkt mee met werkgevers en weet hun vragen te vertalen naar kansen voor onze kandidaten. Je kent de arbeidsmarkt en ziet waar mogelijkheden liggen.

In de gesprekken met de kandidaat vind je aansluiting. Je voelt aan wat iemand nodig heeft, stelt de juiste vragen en bent duidelijk over wat er mogelijk is. Je ziet de mens achter de kandidaat: wat speelt er en waar ligt de behoefte? Je weet te motiveren zonder te duwen en te activeren zonder te trekken.

Tijdens de verschillende trajecten leg je alle stappen die je neemt vast in ons systeem. Ook deze administratieve verslaglegging is een belangrijk onderdeel van je werk. Dit vraagt van jou dat je accuraat, secuur en procesmatig kunt werken.

Verder heb je:

  • Hbo werk- en denkniveau.
  • Kennis van de doelgroep, de regionale arbeidsmarkt, opleidingsmogelijkheden en de sociale kaart van de regio.
  • Vaardigheden op het gebied van adviseren en relatiebeheer.
  • Ervaring op het gebied van arbeidsbemiddeling is mooi meegenomen.

We willen dat jij jezelf kan zijn bij ons. Met verschillende perspectieven kunnen we ons werk beter doen. Voldoe jij niet volledig aan het lijstje hiernaast, maar herken jij jezelf in de eigenschappen en vaardigheden die genoemd zijn in de vacature? Voel je dan welkom om te solliciteren.

Waarom ‘t Werkt bij WerkBedrijf

Als consulent bedrijfsdienstverlening draag je bij aan een inclusieve arbeidsmarkt.
We hebben oog voor jouw talenten, wensen en ontwikkeling.
Samenwerken staat voorop. Met je collega’s, ondernemers en partners in de regio.
Resultaat behalen en maatschappelijke impact gaan bij ons hand in hand.
Bij ons kun je jezelf zijn. Zo komt jouw talent echt tot zijn recht.
Natuurlijk zorgen we voor prima arbeidsvoorwaarden.

Hannie over werken bij WerkBedrijf

Als consulent bedrijfsverlening is geen dag hetzelfde. Naast de grote diversiteit in mijn dagelijkse werkzaamheden krijg ik ook de ruimte om verschillende projecten en neventaken op te pakken. Zo blijf ik me ontwikkelen en kan ik echt de diepgang opzoeken.

Hannie de Jong
Consulent Bedrijfsdienstverlening

In 5 stappen naar jouw nieuwe baan bij WerkBedrijf

1. Sollicitatie
••
2. Uitnodiging
••
3. Gesprekken
••
4. Contract
••
5. Welkom

Is dit jouw droombaan?

Deel dan je cv en motivatie uiterlijk zondag 9 november via de button hieronder. Worden we enthousiast van je sollicitatie, dan nodigen we je graag uit voor een kennismakingsgesprek op vrijdag 14 november.

De vacature staat intern en extern tegelijkertijd open.

Bij indiensttreding vragen we om een recent afgegeven verklaring omtrent gedrag (VOG).

De gemeente Nijmegen verzorgt voor ons de administratieve ondersteuning van de werving. Daarom ziet het sollicitatieformulier er wat anders uit.

Heb je vragen over werken bij WerkBedrijf?

Bel, mail of app Marieke met al je vragen. Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Marieke Hermsen
Recruiter
m.hermsen@wbrn.nl
06-52903475

> Liever eerst een kopje koffie drinken samen? Meld je hier aan.

Meer weten over werken bij WerkBedrijf?