Recruiter

24 uur per week | Nijmegen

Ben jij de recruiter die niet alleen talent vindt, maar ook onze visie op de arbeidsmarkt deelt? Wij zijn een vooruitstrevende organisatie die waarde hecht aan het unieke karakter van onze arbeidsmarkten. We zoeken een recruiter die deze visie kan vertalen naar succesvolle wervingsstrategieën en deze kan inzetten in de praktijk.

Zo werkt 't als recruiter

  • Je verdient max. €4752,- bruto per maand (bij 36 uur, schaal 9).
  • Je werkt in een divers team met bevlogen collega’s.
  • Je krijgt alle ruimte om jezelf te blijven ontwikkelen.
  • Je krijgt ruim 17% individueel keuzebudget.
  • Je krijgt een pensioenregeling bij het ABP.
  • Je krijgt een jaarcontract via Driessen met optie tot verlenging.

Jouw rol:

  • Arbeidsmarktambassadeur: Je begrijpt de nuances van onze specifieke arbeidsmarkten en weet hoe je ons als aantrekkelijke werkgever positioneert.
  • Maatschappelijke bijdrage: Je waardeert onze inzet voor maatschappelijke projecten en weet dit te integreren in je wervingsaanpak.
  • Diversiteit: Je bent bedreven in het aanspreken en verbinden van diverse doelgroepen, met oog voor hun unieke behoeften en drijfveren.

Hoe ga je dat doen?

  • Je bent sparringspartner voor de leidinggevende (vacaturehouder) en adviseert over de in te vullen vacature.
  • Je weet wat er speelt op de veranderende arbeidsmarkt en neemt deel in relevante netwerken en breidt dit verder uit.
  • Bij de vraag naar nieuw personeel breng je wensen en behoefte in kaart en zorgt voor een passende wervingsaanpak, die past bij de functie bijvoorbeeld data-analist of consulent intake en diagnose
  • Je voert de werving en selectie uit, hebt oog voor talent, gaat het gesprek aan en maakt een eerste voorselectie. Je plant gesprekken en bent een betrouwbare gesprekspartner voor de vacaturehouder en kandidaat.
  • Je betrekt collega’s op het juiste moment in het proces.
  • Je hebt contact met de sollicitanten gedurende het gehele proces. Dat kan via de mail, live of telefonisch. Je bewaakt en monitort de tijdslijnen en gemaakte afspraken.
  • Je adviseert over zorgt voor een verdere optimalisatie van het wervingsproces.
  • Je denkt mee over thema’s als employeebranding.

Hoe ziet jouw werkomgeving eruit?

Onze visie
WerkBedrijf is dé partner voor ondernemers in het Rijk van Nijmegen op het gebied van arbeidsbemiddeling voor mensen met een kwetsbare positie op de arbeidsmarkt. Want iedereen verdient een werkplek in onze maatschappij. Wij gaan uit van wat mensen wél kunnen. Maatschappelijke impact en resultaatgerichtheid gaan bij ons hand in hand.

De collega’s van WerkBedrijf zijn verdeeld over tien verschillende teams. Zes werkteams richten zich op het primaire proces: het bemiddelen, ontwikkelen en begeleiden van mensen naar werk. Dit doen zij ieder voor verschillende branches. Daarnaast zijn er vier ondersteunende teams: Mens en Markt, Geld en Goed, Advies en Project en Administratie.

Het team
Je gaat deel uitmaken van team Advies en Project. Dit team bestaat uit ongeveer 20 collega’s met uiteenlopende werkzaamheden: projectleiders, projectmanagers, juridische adviseurs, HR adviseur, adviseur Arbo en de adviseur Medezeggenschap. Het team wordt aangestuurd door de teammanager Advies en Project. De sfeer in het team is informeel. We houden van samenwerken en onderling sparren.

Wie ben jij?

Je zoekt graag de verbinding. Je bent in staat om sterke relaties op te bouwen, zowel binnen als buiten de organisatie. Door jouw kritische blik ben je niet bang om vragen te stellen en uitdagingen aan te gaan. Met een open blik kijk je naar potentieel talent en laat je je niet beperken door conventionele criteria. Je boekt resultaat door jouw creatieve aanpak en durft nieuwe methoden in te zetten. Je kan goed plannen en organiseren en weet overzicht te creëren en te behouden.

We vinden het fijn als je beschikt over:

  • Hbo werk- en denkniveau;
  • Overtuigingskracht en empathisch vermogen;
  • Kennis van de lokale (arbeids)markt;
  • Commerciële en resultaatgericht instelling;
  • Ervaring op het gebied van arbeidsbemiddeling.

We willen dat jij jezelf kan zijn bij ons. We vinden het belangrijk om verschillende leeftijden, kwaliteiten en achtergronden in onze teams hebben. Met verschillende perspectieven kunnen we ons werk beter doen. Voldoe jij niet volledig aan het lijstje hierboven, maar herken jij jezelf in de eigenschappen en vaardigheden die genoemd zijn in de vacature? Voel je dan welkom om te solliciteren.

Waarom ‘t Werkt bij WerkBedrijf

Maatschappelijke impact en resultaat behalen gaan bij ons hand in hand
Iedere collega draagt op zijn eigen manier bij aan een inclusieve arbeidsmarkt.
We hebben oog voor jouw talenten, wensen en ontwikkeling.
Bij ons kun je jezelf zijn. Zo komt jouw talent echt tot zijn recht.
Natuurlijk zorgen we voor prima arbeidsvoorwaarden.

Marloes over werken bij WerkBedrijf

WerkBedrijf is een mensgerichte organisatie, er wordt echt gekeken naar jou als mens. Ik krijg de ruimte om me te ontwikkelen en de balans tussen werk en privé goed te houden.

Marloes Boonman
Teammanager

In 5 stappen naar jouw nieuwe baan bij WerkBedrijf

1. Sollicitatie
••
2. Uitnodiging
••
3. Gesprekken
••
4. Contract
••
5. Welkom

Is dit jouw droombaan?

Wil je direct solliciteren?
Deel dan je cv, korte motivatie en de uitwerking van onderstaande casus uiterlijk 6 mei met ons. De gesprekken vinden plaats op woensdag 15 mei.
Casus: schrijf op basis van jouw eerste indruk van WerkBedrijf een wervingsstrategie/aanpak die jij zou kiezen voor de functie van consulent intake en diagnose van max. 1 A4.

De vacature staat intern en extern tegelijkertijd open.

De gemeente Nijmegen verzorgt voor ons de administratieve ondersteuning van de werving. Daarom ziet het sollicitatieformulier er wat anders uit.

Heb je vragen over werken bij WerkBedrijf?

Bel, mail of app Brenda met al je vragen. Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Brenda van Wijk
hr-adviseur
b.van.wijk@wbrn.nl
06 – 500 910 52

Meer weten over werken bij WerkBedrijf?